יוזמה חדשה: משלוחי מנות בין חרדים לחילונים

    התזמון המיוחד לפרויקט זה שנעשה בזמן של "ימי הפורים" מסמל את נצחונו של העם היהודי וייחודו מעל כל העמים בזכות האחדות והאהבה שבינינו
    איתי גדסי 9 Comment on יוזמה חדשה: משלוחי מנות בין חרדים לחילונים

    יוזמה מעניינת בעיר חדרה קוראת לציבור להגיע לפרויקט משלוחי מנות בין מגזרים: חרדים וחילונים • מאחורי הפרויקט: חברי מועצה מסיעות שונות • נציג ש"ס: "פעילות שתורמת לגיבוש ואחדות בין כל גווני האוכלוסייה שבעם היהודי"

    התזמון המיוחד לפרויקט זה שנעשה בזמן של "ימי הפורים" מסמל את נצחונו של העם היהודי וייחודו מעל כל העמים בזכות האחדות והאהבה שבינינו
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרויקט לא שגרתי מציע למתוח את הגבולות המוכרים של "משלוח מנות איש לרעהו", גם לכיוון קירוב בין מגזרים והגברת אחווה בין ציבורים שונים. מודעות בעיר חדרה מזמינים את הציבור ל"חלוקת משלוחי מנות בין חרדים לחילונים".

    במסגרת הפרויקט יקשרו חברי מועצת העיר בין תושבים חילוניים לתושבים חרדיים המעוניינים להעניק משלוח מנות אחד לשני ובכך יפעלו למען קירוב לבבות. בנוסף יאספו במסגרת הפרויקט משלוחי מנות שישלחו למשפחות נזקקות ולמעוטי יכולת.

    מאחורי הפרויקט – המגיע לאחר מתיחויות שונות בעיר שהביאו למתיחות רבה – עומדים אנשי סיעת ש"ס המקומית וחבר הנהלת העיר עו"ד אוהד מרחב. "כל פעילות כזו או אחרת של קירוב לבבות, תורמת לגיבוש ואחדות בין כל גווני האוכלוסייה שבעם היהודי", אומר יו"ר תנועת ש"ס בועז ביטון, "מה גם שהתזמון המיוחד לפרויקט זה שנעשה בזמן של "ימי הפורים" מסמל את נצחונו של העם היהודי וייחודו מעל כל העמים בזכות האחדות והאהבה שבינינו".



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      סליחה, ממש מטופש ולא מועיל, אולי סוף סוף יקלטו חסרי הדעת ה"חרדים", אין לנו דבר נגד החילונים, אנחנו פשוט לא יכולים לחיות איתם ביחד, כל אוכלוסיה תחיה בנפרד ולנו יהיה טוב.

    2. 8

      יש כזה דבר כבר בין טלזסטון לנווה אילן וזה ממש קידוש השם ומחמם את הלב

    3. 7

      החומות האלו אינם נובעים משנאה אלא בשביל לשמר את המסורת שלנו! הרי זו בדיוק היתה הבעיה של אלו שהלכו להנות מסעודתו של אחשוורוש!!

      1. הופה!!
        אתה משווה בין הגויים שבסעודת אחשוורוש ליהודים (יהודים בדיוקקק כמוך!) שלא שומרים תורה ומצוות??!!
        התבלבלת אח יהודי יקר.

        1. הוא לא התבלבל, אתה או שהתבלבלת או שמעולם לא עמדת על דעתך, הם הרבה הרבה יותר גרועים מצד כח ההשפעה מאשר הגוים אצל אחשורוש.

    4. 6

      קודם בא נראה אתכם נותנים לחרדים שחוסמים את הכבישיפ. אחרי זה תתחילו לחשוב האם לחשוב לתת לחילוניים הרשעים

      1. חילונים רשעים??
        הם יהודים!! יש להם נשמה אלוקית בדיוק כמוך בדיוק כמו ליהודים שומרי תומ"צ שחוסמים את הכבישים.
        כשאביו של הבעש"ט הקדוש נפטר, מילותיו האחרונות ליתום הפעגול הפעוט שהותיר היו: אהוב כל יהודי!

    5. 5

      רשעים ארורים!!!!!!!!!!
      סתם סתם, זה דבר גדול מאוד!!!